söndag 12 augusti 2012

Två små plutt tänder...

Jösses, det säger bara pang så har en helg gått. Det har varit en riktigt lugn dag. Halvtio behagade jag kliva ur sängen, sen gick jag en promenad på 60 minuter med Roy. Hann knappt kliva innanför dörren så drog Jocke iväg till golfbanan. Han har ju bannemig blivit tokig i den där förbaskade golfen.
Nåväl, jag och kidsen plockade fram lite lera på förmiddagen. Daniella fick lagomt med inspiration från Gränna. Hon lekte att hon "jobbade på en polkagrisaffär", så alla som ville fick komma och kolla när hon bakade polkagrisar i alla möjliga färger. Hahaha, vilken grej alltså!
När fadern hade letat sig hem så gick vi en promenad allesamman till en lekpark lite längre bort. Gumman styrde vagnen sin och Gry fick sitta i bärselen. Hon älskar verkligen att få sitta i den, men hon njöt extra mycket då vi bytte plats på henne till gungan. När vi kom hem somna hon som en stock, tur var väll det för vi hade fullt upp med att skrika oss hesa till handbollen. Synd att det bara blev silver, men vi ska vara stolta i alla fall :)

Ikväll har det varit chill, som dagen i övrigt. Jag har gått 30min med hunden och 60min med stavarna. Funderade på att åka lite inlines ikväll, men jag vet inte! För första gågen på länge så tog jag inte med mig någon telefon ut, det var faktiskt skönt att få vila skallen lite. Ska försöka göra det oftare.

Nu ska jag försöka få Jocke att stänga av golfskiten på tv:n. Han har ju för fasiken blivit besatt :P

Och hörreni, idag då Gry gungade och log med hela sitt face, så såg jag skymten av TVÅ gaddar i undre käken. Det är ju inte klokt hur fort det går, snart har jag väll ingen bebis längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar