tisdag 28 augusti 2012

Jag är dyngsur av svett, av en simpel stavgångspromenad på 1,5h. Hur är det möjligt att man kan bli så varm av att bara gå?! Jag ringde Sofia medan jag traskade, det går ju som ni redan vet mycket fortare att gå när man pratar med någon samtidigt.

Imorgon ska jag ringa chefen för för förskolorna i sydost. Det är lika bra att redan nu sätta Gry i kö till Grönkulla. Det är ju makalösa köer så man lär ju få vänta tills man blir gråhårig. Köplats 27 har Daniella! Jippi, välkomna att vänta till nästa år, typ!

Shit vad jag saknar min telefon nu när den är på lagning, jag som mer eller mindre velat dra den i väggen ett flertal gånger, -känner nu skammen över att ens ha tänkt tanken :P

På förmiddagen när jag ändå var på vårdcentralen så passade jag på att väga mig. Det går neråt, men inte mycket mer. Ska jag hoppa av glädje, eller ska jag lägga mig ner och självdö över att det går så förbaskat låååångsamt?! För mig har det då varit betydligt svårare att gå ner denna gång, gentemot med första. Å andra sidan är jag inte fullt lika hård mot min kropp nu, trots att jag faktiskt lägger lika mycket tid på min träning som en elitidrottare gör. Det är ju lite sjukligt, flera timmar om dagen! Men, vad ska man göra då man vill se resultat. Önskar dock att det gick liiite fortare!

Vet ni en sak till? (pschyyy inte ett ljud till Jocke) -Jo, jag tjuvklickade på ett par riktigt heta Tommy Hilfiger jeans, till Daniella! Men som sagt, inte ett ljud. Han blir galen om han skulle komma på mig, nu igen :P Jag vet, garderober och byråer är egentligen proppfulla, men inte för fulla för ett par Hilfiger jeans :) Sen är det ju så, att hon har blivit längre vilket gör att man har en anledning att köpa nytt... Väx unge, väx... Hahaha!

         TRÄNINGSDAGBOK
  • 35min morgonpromenad (med hund)
  • 60min promenad (med vagn)
  • 45min kvällspromenad (med hund)
  • 45min stavgång
  • TOTALT = 3h och 5min träning idag
Godnatt alla fina! Glöm inte att alla är värda att älskas av någon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar