onsdag 15 augusti 2012

Vad hände egentligen?

La mig i sängen för att titta facebook över telefonen. Vaknade upp tre timmar senare och undra hur allt gick till?! Sov som en stock mellan sex och nio ikväll. Det var välbehövligt för min kropp. Jag har sådan träningsvärk idag så ni anar inte. Pratade med Jocke och han sa att det är som värst andra tredje dagen efter att man börjat träna lite hårdare. Han om någon lär väll veta som har tränat hela sitt liv. Hoppas detta släpper inom kort. Malin var lite sugen på att åka å simma imorgon, så får se hur jag känner mig. Bästa förbränningen är ju att; äta, sova, träna och vila. Så denna sömn var milt sagt välbehövligt!

Som sagt så har jag tagit det super lugnt idag. Klart det har varit fullfart med barnen men det är det ju oftast. Vi har som vanligt hängt i lekparken. Var förbi hemma hos Malin m. familj en snabbis vid två, men sen begav vi oss hem för att fixa lite mellis att käka på i lekparken.
Gry har verkligen visat att hon tänker lämna "sömntuteperioden". Hon vill vara med hela tiden, blir förbaskad då jag försöker lägga henne ner då det händer spännande grejer i parken. Dock somnar hon nästan sittandes emellanåt. Det är nästan så att jag väntar mig den här jobbiga gnällperioden som så många pratat om, undra när den kommer =)

Nähepp, försöka få bort smärtan i ländrygg, ljumskar, rygg, vader och axlar så är jag på banen imorgon igen, eller nästa dag! 60 minuters promenad på förmiddagen och 35 min nu ikväll är åt helsike för lite...

Godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar