onsdag 22 augusti 2012

Pappershögen är ett minne blott, egen tid är fan nyttigt för hela familjen :D

Nu är det bara minuter kvar innan hela familjen kommer inrusande innanför dörren. Min "egen tid" fick gå åt till att rensa bland alla papper. Jag är så stolt över mig själv som har fått massa VIKTIGA saker gjorda. Papper är ifyllda och hemmet är hyfsat städat. Hann plantera om blomman som jag fick av grannen här om dagen också. Vilka fantastiska grannar som kommer med blommor sådär bara huxflux, det är grannsämja på hög nivå det :)
I alla fall, skönt att pappershögen är borta. Det var tur att Jocke tog med sig barnen hem till farmor och farfar, för nu slipper jag tänka på allt som jag borde ha gjort för länge sen.

Nu ska Jocke pysa iväg till golfbanan och jag ska ta över barnen. Inte tusan har jag tid att sitta här nu, när jag har två sessor som väntar på sin mor!

Bye så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar